ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ (5ο Γυμνάσιο Λάρισας)

Αποκατάσταση της αλήθειας για το 5ο Γυμνάσιο Λάρισας          

Σε απάντηση του δημοσιεύματος της «Ελευθερίας» στις 5-1-2016 η Διεύθυνση του 5ου Γυμνασίου Λάρισας ενημερώνει το αναγνωστικό κοινό πως στο Σχολικό Συγκρότημα του 5ου Γυμνασίου, του Εσπερινού Γυμνασίου και Εσπερινού Λυκείου Λάρισας δεν υπάρχει κίνδυνος να γυρίσουν οι μαθητές και να έχει τελειώσει το πετρέλαιο, γιατί την τελευταία δεκαετία το κτίριο θερμαίνεται με αέριο και όχι με πετρέλαιο - μια μικρή, αλλά σημαντική λεπτομέρεια. Επίσης ενημερώνει πως στο σχολικό κτίριο δεν ξεχάστηκε το καλοριφέρ αναμμένο, γιατί ακόμη και να θέλει κάποιος να το ξεχάσει, είναι αδύνατο, όσες προσπάθειες και να καταβάλει, καθώς στο συγκρότημα υπάρχουν τρεις Διευθυντές (μια πρωινή Διευθύντρια και δύο απογευματινοί Διευθυντές, οι δύο από τους οποίους διαμένουν στο διπλανό τετράγωνο), δύο Υποδιευθύντριες, βοηθητικό και διοικητικό προσωπικό και ένας φύλακας που εργαζόταν αυτές τις μέρες στο άδειο από τους μαθητές κτίριο - μια επίσης μικρή λεπτομέρεια που δεν έχει ληφθεί υπόψη. Το καλοριφέρ έμεινε σε πολύ χαμηλή θερμοκρασία σκόπιμα αναμμένο, σύμφωνα με τις οδηγίες των συντηρητών, για να αποφευχθούν ζημιές, λόγω του πάγου, που πιθανόν θα κόστιζαν σε χρήμα και σε διδακτικές ώρες. Μπορεί βέβαια να μην ρέει άφθονο το πετρέλαιο στο σχολικό κτίριο του 5ου, όπως μας πληροφορεί το κείμενο, εντούτοις ρέει άφθονο το πνεύμα της οικονομίας, της ορθολογικής διαχείρισης των υλικών πόρων, της συνεργασίας, του εθελοντισμού, της προσωπικής εργασίας, του κοινωφελούς έργου, της προνοητικότητας, της αγάπης για τους μαθητές, που αποτελούν πραγματικό πακτωλό για το σχολείο, που εύκολα το αντιλαμβάνεται όποιος το επισκεφτεί.

Προκαλεί πάντως θλίψη η ευκολία της διακίνησης της κακής πληροφορίας για το δημόσιο σχολείο ? χωρίς έλεγχο, όπως απαιτεί ο κώδικας της δημοσιογραφικής δεοντολογίας - σε μια εποχή που περισσότερο από ποτέ απαιτεί τη στήριξή του, καθώς το σχολείο αποτελεί τη μόνη ελπίδα για το μέλλον των παιδιών μας. Και είναι απορίας άξιο, ποιός θα ήταν ο προσφορότερος, συμφερότερος και γρηγορότερος τρόπος να διασφαλίσει κανείς το δημόσιο συμφέρον; Να γράψει ένα άρθρο στην εφημερίδα, να κάνει μια εκπομπή στο ραδιόφωνο την επόμενη μέρα της πληροφορίας ή να ενημερώσει άμεσα ένα από τα προαναφερόμενα πρόσωπα (Διευθυντές, Υποδιευθυντές, Φύλακα, Πρόεδρο Σχολικής Επιτροπής?) που είναι τα καθ? ύλην αρμόδια για την πραγματική εικόνα;