- Πληροφοριακά Στοιχεία
- Γράφτηκε από τον/την Super User
- Κατηγορία: Σχολείο
- Δημιουργήθηκε : 16 Ιούνιος 2022
κάντε κλικ εδώ για δείτε τον ΕΣΩΤΕΡΙΚΟ ΣΧΟΛΙΚΟ ΚΑΝΟΝΙΣΜΟ του σχολείου για το σχολικό έτος 2023-2024
Γράψτε σχόλιο (0 Σχόλια)- Πληροφοριακά Στοιχεία
- Γράφτηκε από τον/την Super User
- Κατηγορία: Σχολείο
- Δημιουργήθηκε : 21 Σεπτέμβριος 2016
Γ3: Μπελιά Παρασκευή ΠΕ01 (Υπεύθυνη καθηγήτρια)
Γιατί επιλέχτηκε το μωβ και το πράσινο
Το μοβ είναι το χρώμα της ανώτερης πνευματικής εξέλιξης, της τελειότητας, του οραματισμού. Συμβολίζει το τίμημα της γνώσης. Στην χρωματοθεραπεία βοηθά στην όραση και στην ακοή.
Το πράσινο από την άλλη μεριά θεωρείται το χρώμα της αρμονίας, της κοινωνικής προσφοράς, του αλτρουισμού. Είναι το χρώμα της φύσης και της ισορροπίας. Στην χρωματοθεραπεία λέγεται ότι ελέγχει την καρδιά και την πίεση του αίματος.
Η επιλογή των χρωμάτων έγινε σε συνεργασία με τους μαθητές, ώστε να δίνουν ένα ευχάριστο αισθητικό αποτέλεσμα, αλλά και να εναρμονίζονται με τη θεματική της αίθουσας.
Ποια η θεματική της αίθουσας
Αποφασίστηκε με τα παιδιά η αίθουσα να έχει ως βασικό θέμα της διακόσμησης τις αξίες (φιλία, ελευθερία, αγάπη, αλληλεγγύη, ειρήνη, διαπολιτισμός, ειλικρίνεια, συνεργασία, επιμονή και η υπομονή?)
Γιατί επιλέχτηκαν οι αξίες
Οι μαθητές ως αυριανοί πολίτες πρέπει να είναι πάνω από όλα άνθρωποι, να σέβονται το συνάνθρωπο και να κοσμούνται από αρετές, όπως είναι η υπομονή, η αυτοσυγκράτηση, η πίστη, η δημιουργικότητα, η παγκόσμια αγάπη, η συνειδητότητα, η πάλη για το «εμείς», η ελευθερία και ο ανοιχτός νους, η αγάπη για το περιβάλλον.
Ποια η θεματολογία του κεντρικού πίνακα ζωγραφικής;
Ο πίνακας ζωγραφικής που κοσμεί τον μεγάλο τοίχο της αίθουσας ζωγραφίστηκε από την κ. Ζωή Τεγούση, μετά από συζήτηση με τους μαθητές και την υπεύθυνη καθηγήτρια και έχει ως βασικό θέμα: «ήρωες παραμυθιών και κλασσικών λογοτεχνικών έργων». Ο καθένας τους συμβολίζει και μια αξία: Ο Πινόκιο (φανταστικός χαρακτήρας βασισμένος στο αντίστοιχο ιταλικό παραμύθι) συμβολίζει την ειλικρίνεια, καθώς το ψέμα είναι το σφάλμα. Το κοριτσάκι με τα σπίρτα συμβολίζει την αλληλεγγύη, καθώς η έλλειψη ανθρωπιάς και αλτρουισμού είναι το σφάλμα. Η Φατού ηρωίδα του βιβλίου της Κατερίνας Γιαννίκου συμβολίζει την ειρήνη και περνά διαπολιτισμικές αξίες.Ο Μικρός πρίγκιπαςσυμβολίζει την ελευθερία, την αγάπη και τη φιλία. Τη φιλία συμβολίζει και ο Χωκ Φιν. Ο Ντ? Αρτανιάν, ένας από τους τρεις σωματοφύλακες στο έργο του Αλέξανδρου Δουμά, συμβολίζει τη συνεργασία. Ο Φιλέας Φογκ, ήρωας του Ιουλίου Βερν στο βιβλίο του «Ο γύρος του κόσμου σε 80 μέρες» διακρίνεται για την επιμονή του. Ο Όλιβερ Τουίστ στο έργο του Καρόλου Ντίκενς συμβολίζει την εμπιστοσύνη. Τέλος στο έργο του Σαίξπηρ «Ρωμαίος και Ιουλιέτα» οι ήρωες μεταφέρουν στα παιδιά μηνύματα αγάπης.
Γιατί επιλέχτηκαν ήρωες παραμυθιών και λογοτεχνικών κειμένων;
Η παιδαγωγική αξία του παραμυθιού είναι απ? όλους αναγνωρισμένη, μιας και το παραμύθι δεν αντιμετωπίζεται τώρα πια ως μέσο ψυχαγωγίας, αλλά και ως πολύ χρήσιμο εκπαιδευτικό μέσο. Μπορεί να χρησιμοποιηθεί ως ?έσο διδασκαλίας και σε μεγαλύτερες ηλικίες, γιατί βοηθάει το παιδί στην αυτογνωσία και την ανάπτυξη της προσωπικότητας, ενώ ταυτόχρονα λειτουργεί και ψυχαγωγικά ακόμη και όταν αυτό έχει περάσει στην έλλογη φάση της ζωής του. Αντίστοιχα οι ήρωες των κλασσικών λογοτεχνικών έργων που επιλέχτηκαν μεταλαμπαδεύουν στα παιδιά τις δικές τους αξίες και συνάμα καλλιεργούν τη φιλαναγνωσία, καθώς οι μαθητές καλούνται να μελετήσουν το αντίστοιχο έργο.
Μπορείτε να μάθετε, να δείτε, να ψυχαγωγηθείτε??..
https://www.youtube.com/watch?v=9HVOTA9uzkk
- Φατού της Γιαννίκου Κατερίνας
- Χωκ Φιν του Twain Mark, 1835-1910
- Ντ? Αρτανιάν(Τρεις σωματοφύλακες) https://el.wikipedia.org/wiki/%CE%9F%CE%B9_%CE%A4%CF%81%CE%B5%CE%B9%CF%82_%CE%A3%CF%89%CE%BC%CE%B1%CF%84%CE%BF%CF%86%CF%8D%CE%BB%CE%B1%CE%BA%CE%B5%CF%82
- 7.Φιλέας Φογκ
https://www.youtube.com/watch?v=O4Z7qYUpRMYhttps://el.wikipedia.org/wiki/%CE%9F_%CE%B3%CF%8D%CF%81%CE%BF%CF%82_%CF%84%CE%BF%CF%85_%CE%BA%CF%8C%CF%83%CE%BC%CE%BF%CF%85_%CF%83%CE%B5_80_%CE%B7%CE%BC%CE%AD%CF%81%CE%B5%CF%82
https://www.youtube.com/watch?v=RbxMQjHXFPA
- 8.Όλιβερ Τουίστ
https://el.wikipedia.org/wiki/%CE%8C%CE%BB%CE%B9%CE%B2%CE%B5%CF%81_%CE%A4%CE%BF%CF%85%CE%AF%CF%83%CF%84https://www.youtube.com/watch?v=aRW8fPRBD3k
- 9.Ρωμαίος και Ιουλιέτα
https://www.youtube.com/watch?v=7EELBQs0H54
Γράψτε σχόλιο (0 Σχόλια)
- Πληροφοριακά Στοιχεία
- Γράφτηκε από τον/την Super User
- Κατηγορία: Σχολείο
- Δημιουργήθηκε : 08 Ιούνιος 2016
http://5gym-laris.lar.sch.gr/index.php/2013-09-19-16-41-43/ypodomes/aithouses/aithousa-tou-g3/38-sxoleio#sigFreeId686ee4b39f
- Πληροφοριακά Στοιχεία
- Γράφτηκε από τον/την Super User
- Κατηγορία: Σχολείο
- Δημιουργήθηκε : 08 Ιούνιος 2016
Β1: Καρρά Αποστολία ΠΕ02 (Υπεύθυνη καθηγήτρια)
Η παρέμβαση στην αίθουσα του Β1 στόχευε στη δημιουργία ενός περιβάλλοντος που θα αντανακλά την αγάπη των μαθητών για την παιδεία, την τέχνη και το περιβάλλον.
Για το λόγο αυτό αρχικά αγοράστηκαν γλάστρες με λουλούδια οι οποίες στόλισαν την έδρα και τα παρτέρια δίπλα στα παράθυρα.
Κατόπιν στις εσοχές του ενός τοίχου δημιουργήθηκαν ράφια ?η βιβλιοθήκη είναι πάντα φυσική προέκταση ενός ανθρώπου που αγαπά τη γνώση- όπου τοποθετήθηκαν βιβλία και ένα αναλόγιο όπου οι μαθητές εκθέτουν βιβλία που θεωρούν άξια ιδιαίτερης αναφοράς.
Η επιφάνεια των υπόλοιπων τοίχων καλύφτηκε με πίνακες και ψηφιδωτά. Τα ψηφιδωτά μας παραχωρήθηκαν από την αντιδημαρχία Παιδείας και Πολιτισμού του δήμου Λαρισαίων και τους ευχαριστούμε ιδιαίτερα για αυτό. Οι πίνακες αποτελούν ένα τετράπτυχο και απεικονίζουν ένα ιδεατό τοπίο. Δύο αρχαία θέατρα ?σχολεία για τους πολίτες στην αρχαία Ελλάδα- σε διαδοχή, το θέατρο της Επιδαύρου και το θέατρο της Λάρισας, καλύπτουν το χώρο. Το θέατρο της Λάρισας αναδύεται μέσα από ένα ελαιώνα, - η ελιά είναι το χαρακτηριστικό φυτό της Ελλάδας- ενώ μια Νίκη, η Νίκη της Σαμοθράκης πετά πάνω από αυτό. Στο βάθος ένας λαμπρός ήλιος λούζει μια ήρεμη γαλάζια θάλασσα. Δύο μορφές, ο Διαδούμενος του Πολύκλειτου και η Άρτεμις των Γαβίων, η ενσάρκωση του ιδανικού νέου άνδρα και της ιδανικής νέας γυναίκας ατενίζουν το τοπίο. Ο λόγος του Σεφέρη συνοδεύει τις εικόνες: Ανήκω σε μια χώρα μικρή που δεν έχει άλλο αγαθό παρά το μόχθο των ανθρώπων του, τον ήλιο, τη θάλασσα, την αγάπη για την ανθρωπιά και τη δικαιοσύνη.
http://5gym-laris.lar.sch.gr/index.php/2013-09-19-16-41-43/ypodomes/aithouses/aithousa-tou-g3/38-sxoleio#sigFreeId0b5ff7e150
- Πληροφοριακά Στοιχεία
- Γράφτηκε από τον/την Super User
- Κατηγορία: Σχολείο
- Δημιουργήθηκε : 08 Ιούνιος 2016
ΑΙΘΟΥΣΑ Γ1: Γουτούλη Ευαγγελία, ΠΕ02 (υπεύθυνη καθηγήτρια για την αναμόρφωση της αίθουσας)
Η διακόσμηση της αίθουσας έγινε το σχολικό έτος 2014-15 στα πλαίσια του γενικότερου στόχου για αναμόρφωση και βελτίωση της αισθητικής του χώρου του σχολείου. Μαζί με τους μαθητές του τμήματος αποφασίσαμε να διαμορφώσουμε το χώρο της σχολικής αίθουσας έτσι, ώστε να συνδυάζει την καλαισθησία με την οικολογική συνείδηση. Πιο συγκεκριμένα, σκεφτήκαμε να αξιοποιήσουμε ανακυκλώσιμα υλικά για τη διακόσμηση της αίθουσας τονίζοντας το σημαντικό ρόλο της ανακύκλωσης. Για το λόγο αυτό κατά τη διάρκεια του σχολικού έτους υλοποιήσαμε ένα Πρόγραμμα Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης με τίτλο «Ανακύκλωση και Διακόσμηση». Στο συγκεκριμένο Πρόγραμμα συμμετείχαν και οι καθηγήτριες Αγγελακοπούλου Ζαχαρούλα και Ντάκου Κερασία.
Αρχικά βάψαμε τους τοίχουςτης αίθουσαςσε απαλούς χρωματισμούς λιλά και ανοιχτού πράσινου, που επέλεξαν οι μαθητές για να κυριαρχεί στο χώρο ηρεμία και ευχάριστη διάθεση. Στη συνέχεια οι παλιές κουρτίνες αντικαταστάθηκαν, χάρη στην ευγενική προσφορά των γονέων, από καινούργιες με πανέμορφα και διακριτικά σχέδια στους ίδιους χρωματισμούς.
Το επόμενο διάστημαοι μαθητές στα πλαίσια του Προγράμματος Π.Ε. εργάστηκαν ομαδικά επιστρατεύοντας τη φαντασία και τη δημιουργικότητά τους, για να κατασκευάσουν χριστουγεννιάτικα στολίδια από ανακυκλώσιμα υλικά (ρολά χαρτιού, κομμάτια παζλ, παλιά περιοδικά και βιβλία, cd, βαζάκια, καμένες λάμπες). Αυτές οι πρωτότυπες κατασκευές παρουσιάστηκαν σε έκθεση-bazaarπου πραγματοποιήθηκε στο χώρο του σχολείου. Με τα χρήματα που συγκεντρώθηκαν αγοράσαμε ράφια που τοποθετήσαμε στον ένα τοίχο και λειτουργούν ως βιβλιοθήκη του τμήματος.
http://5gym-laris.lar.sch.gr/index.php/2013-09-19-16-41-43/ypodomes/aithouses/aithousa-tou-g3/38-sxoleio#sigFreeIdc12c2622bb
Το υπόλοιπο διάστημα το αφιερώσαμε στη διακόσμηση της αίθουσας με βάση τον αρχικό σχεδιασμό. Τα απλά ανακυκλώσιμα υλικά μεταμορφώθηκαν σε πανέμορφες δημιουργίες: οι παλιές ξύλινες κρεμάστρες βάφτηκαν στα χρώματα της αίθουσας και έγιναν καινούργιες, τα γυάλινα βαζάκια μαρμελάδας και οι παλιές δαντέλες έγιναν ανθοδοχεία και μολυβοθήκες, οι πάτοι πλαστικών μπουκαλιών - λουλούδια, οι χάρτινες αυγοθήκες - στεφάνια, τα μεταλλικά κουτιά καφέ - γλαστράκια, τα ξυλάκια δέντρων, τα χαρτόκουτα και τα παλιά υφάσματα - κορνίζες. Τέλος δημιουργήσαμε μια εντυπωσιακή κατασκευή στο βάθος της αίθουσας: σε κλαδιά μουριάς κρεμάσαμε καρτελάκια με μηνύματα για ανακύκλωση αποδεικνύοντας πως η ανακύκλωση και η διακόσμηση συνδυάζονται με απόλυτη επιτυχία!
http://5gym-laris.lar.sch.gr/index.php/2013-09-19-16-41-43/ypodomes/aithouses/aithousa-tou-g3/38-sxoleio#sigFreeId78403a98eb
Γράψτε σχόλιο (0 Σχόλια)